קצת עליי, קצת עלינו והרבה על אוכל איכותי

שמי אורלי הרוני (43), גרה בכפר יונה, אמא לשלושה ילדים - מאור (24), אדיר (22) ולירון (21).
מנהלת את קייטרינג כפיר במשך כ-12 שנים והשנה החלטנו לעשות מהפך.

אז איך הכל התחיל? בשנת 1998, רני כפיר הבעלים של העסק, הקים את חברת הקייטרינג “קייטרינג כפיר”, שמספקת ארוחות צהריים לבתי ספר, גנים, מועדוניות וקייטנות. בשנת 2005, כשבע שנים מאוחר יותר, הצטרפתי לעבודה בעסק בתור אשת שיווק. עולם המטבח ומתן שירות במיוחד לילדים, התאימו לי כמו כפפה ליד. אני ורני הובלנו חברה מקצועית, אמינה, עם 100% לקוחות מרוצים של ארוחות טעימות וטריות. אולם מהר מאוד למדתי כי לילדים שונים יש העדפות שונות. נענינו באהבה לכל בקשות לקוחותינו, והרבה ילדים קיבלו ארוחות אישיות במיוחד עבורם, גם על סמך טעם אישי.

אך הפניות והבקשות אלינו לא תמיד היו נוגעות להעדפות הקשורות לטעמו האישי של ילד כזה או אחר. לעיתים קרובות היו פונים אלינו גם הורים לילדים שסובלים מצליאק, או רגישים לאגוזים, או לביצים או לשומשום, בבקשה למנות שיתאימו לרגישות או לאלרגיה של ילדם. אך, בחלק ממקרים אלו, ידינו היו קשורות, שכן המטבח שלנו לא היה מוכשר לכך. לאחר שהפניות והבקשות התרבו והתרבו והבנו לעומק את הצורך הממשי בכך, החלטנו לשנות ולהשתנות. החלטנו לסגור קייטרינג שעבד במשך כמעט שני עשורים כמכונה משומנת היטב, ובמקומו לפתוח עסק חדש, עם המון סיכונים אך גם עם המון אהבה ותחושת שליחות אמיתית שעונה על צורך ממשי והכרחי.

והנה אנחנו היום, “קייטרינג כפיר”, גאים ונרגשים להיות חלוצים של מטבח חדש ויחידי במינו בישראל, שעונה על צרכיהם של אוכלוסייה גדולה, ברובה אלרגית ורגישה.

קצת על האוכל שלנו:

למי הוא מיועד? לכל מי שאלרגי או רגיש לגלוטן, ללקטוז, לסויה, לשומשום, לבוטנים, לאגוזים ולביצים, לכל מי שצורך אוכל צמחוני או טבעוני, ובאופן כללי- לכל מי שאוהב אוכל טעים, איכותי ובריא.

האם ילדים יאהבו אותו? כן, כן, כן ועוד מיליון פעמים כן! קייטרינג כפיר הרי שימש בעברו, במשך שנים, כקייטרינג של בתי ספר, גנים, קייטנות וכו’. אנחנו מכירים ילדים, אנחנו אוהבים אותם ואנחנו יודעים בדיוק מה הם אוהבים.

רק ילדים? ממש לא! האוכל שלנו נגיש לילדים בדיוק כשם שהוא נגיש לכולם. האוכל שלנו מיוצר באיכות מאוד גבוהה ובעל ערכים תזונתיים חיוביים רבים ועל כן הוא ראוי ואף מומלץ לכל הגילאים ולכל מי שיש טעם טוב באוכל ומעדיף את האוכל שלו בריא, איכותי ומזין. בנוסף, מכיוון שהמזון שלנו נטול גלוטן ומכיל ערך גבוה מאוד של חלבון, ספורטאים רבים החלו להביע בו עניין ולצרוך אותו.

בריא? כאמור- כן, כמובן. בריאות נמצאת ראשונה בסדר העדיפויות שלנו. כל המזון שלנו טרי, מזין ואיכותי, בעל ערכים תזונתיים טובים, ובפרט ערך גבוה של חלבון. אצלנו המזון אינו מעובד, מופחת בשמן, בנתרן ובסוכר, אין שימוש בחומרים משמרים ואין שימוש בחומרי טעם וצבע. כמו כן, התפריט שלנו הורכב בשיתוף של תזונאית דיאטנית קלינית ובהמלצת נטורופטית מומחית למחלת הצליאק.

איך הטעם? נפלא. הבריאות היא ללא ספק חשובה אך אצלנו היא לעולם לא תבוא על חשבון הטעם, אלא יד ביד איתו. לכן כל המנות שלנו נאלצו לעבור את מבחנם של משפחתנו ומכרינו, והן עשו זאת בהצלחה יתרה. ילדינו הפרטיים עדיין אוכלים ונהנים מהמנות הללו, על אף שאינם סובלים מאלרגיה או רגישות כזו או אחרת. אנחנו מספקים להם אותן בחיוך רחב ובלב שלם, כי אנחנו יודעים שהם ניזונים מהכי איכותי, נקי ובריא שיש.

מה לגבי גיוון? התפריט שלנו מגוון מאוד ומכיל את כל אבות המזון. אנחנו יודעים שאין אדם שאוהב את כל המאכלים בעולם, ובעיקר לא ילדים, ועל כן אנחנו מעמידים לרשותכם מבחר רב של מנות מכל הסוגים ומכל הטעמים, כך שגם האדם הבררן ביותר בעולם, ימצא בתפריט שלנו מספר אופציות שידבר אל חיכו.

והאם זה בטוח? לגמרי, אתם יכולים להיות רגועים. המטבח שלנו מטוהר לחלוטין מגלוטן, מסויה, משומשום, מחלב ומוצריו, מביצים, מאגוזים ומבוטנים. האוכל במטבח שלנו מיוצר על פי תקנים מחמירים ותחת פיקוח משרד הבריאות ועומד בכל הסטנדרטים הגבוהים לייצור מזון בארץ (ISO, HACCP, ועמידה בתקן הGMP ההכרחי לייצור מנות ללא גלוטן). אנו המטבח היחידי בארץ שמיועד ומוכשר ב100% לארוחות ללא גלוטן. כמו כן, המנות שלנו מגיעות בחמגשיות תרמיות איכותיות שמאושרות על ידי משרד הבריאות. יתרה מזאת, במפעל שלנו מתבצעת באופן שוטף בקרת איכות וזאת על מנת להבטיח את איכות המוצר וכל זה בשיתוף טכנולוגית מזון צמודה.

אז איך אנחנו עושים את זה? אנו משתמשים בחומרי הגלם הטריים ביותר שניתן למצוא בשוק. הבישול שלנו קפדני, טעים, ומלא באהבה. המטבח שלנו מאובזר במכשירים החדישים והמשוכללים ביותר, ואין מטבח בארץ שיכול להתחרות בנו. אנו מכינים את המנות בטכניקה של “שוק-פריז”, כך ניתן לשמר את כמות הויטמינים המקסימלית, ואתם מרוויחים מנות טריות בהקפאה שמושלמות לבית, לעבודה, לבית הספר או לדרך.

על מה חשוב להקפיד? יש להקפיד על הוראות ההפשרה והחימום. מומלץ להפשיר את המנה יום קודם האכילה במקרר או בטמפרטורת החדר כשעתיים, וטרם האכילה לחמם במכשיר ללא חום גלוי (מיקרוגל או תנור טורבו). בתאבון 🙂 

אנו בקייטרינג כפיר, מתוך הבנת החשיבות והצורך בתחליפים כאלו לאוכלוסייה כל כך גדולה של אנשים אלרגיים ורגישים, מציעים תחליפים איכותיים ובריאים לכל אחד ממוצרי המזון הללו, ומתחייבים שהאוכל שאנו מגישים הוא בעל איכות מיטבית, טעם נפלא וערך תזונתי גבוה.

אני פונה לכל האוכלוסייה האלרגית והרגישה באשר היא, וכן להורים לילדים בעלי אלרגיות שונות, אל נא תשכחו – אתם לא לבד, אנו מייצרים עבורכם אוכל מזין, טעים, בעל רכיבים תזונתיים מן המעלה הראשונה והכי חשוב- נטול אלרגנים